keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

NAISTENPÄIVÄ

Naistenpäivä? Eilen vietettiin sitä, mutta mää en saanut yhtäkään ruusua tai hemmottelua. Muutamat naistenpäivä onnittelut kylläkin ja siihen se sitten jäikin. Kaiken hemmottelun takana olin tietenkin minä itse. Sain ainakin itse valita hemmottelun, niin ei tullut sitten yhtäkään pettymystä. Nyt on ripset taas kunnossa ja kiitokset siitä kuuluu mun luotto ripsientekijälle, Nannalle. (Moniakaan ripsientekijöitä tiedä, tää on vasta eka kellä käyn, mutta ainakaan ei oo jäänyt paskan maku suuhun!)



Parhaanystävän kanssa käytiin eilen naistenpäivän kunniaksi kahvilla ja kyllähän se on mukavaa käydä vähän näyttäytymässä kunnolla ihmisten ilmoilla kun aina vaan koulu ja kotiin. Kotona vierähtääkin sitten loppupäivä. 


Ens viikolla koittaa suuri päivä mikä meinas multa jo peruuntuakin kertaalleen! Onneks pääsen kuitenkin reissun päälle vähän rentoutumaan kaiken keskeltä nimittäin Suomipopin risteily täältä tullaan! 
Ainiin, oon tässä nyt yrittänyt tehdä yhteistyötä mun kameran kanssa, mut me ei olla päästy kyllä vielä samaan säveleen, editointi kyllä onnistuu multa näppärästi. Heti kun ollaan kameran kanssa samassa sävelessä, niin videota tulossa! Valehtelematta lähes tulkoon joka päivä yritän tapella sen kanssa, että jos nyt onnistuisi, mut ei vieläkään.. Vielä joku kaunis päivä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5 VINKKIÄ MITEN TUNNISTAA UUPUMUS AJOISSA

Viime aikoina asioiden suorittaminen on tuntunut suorittamiselta ja se nautinto on kadonnut. Sillä välin mun on täytynyt pysähtyä hetkeksi j...