torstai 27. huhtikuuta 2017

RIPSIENPIDENNYKSET, volyymit

Kävin eilen poistamassa mun ihanat volyymit ja nyt mulla on tosi kalju ja alaston olo ilman niitä. Kauanko tää kestää? Tottuuko tähän enään koskaan, että ei ookkaan ripsienpidennyksiä. En osaa olla, haluun ne takaisin. Tuntuu ihan siltä, kun elämä olis vedety jalkojen alta ja nyt lojun jossain ojan pohjalla täysin teillä tuntemattomilla.
Sillon kun mää hankin volyymit, niin kuinka hankala niitten kanssa oli ensimmäiset viikot elää. Piti varoa joka paikkaa kun pelkäsin että ne tippuu. Nyt taas en osaa elää enään ilman niitä. Tietää ainakin kehen ottaa sitten yhteyttä, kun voi ottaa volyymit takaisin.

Muistan vielä sen päivän kun olin sopinut että meen ihan täysin ensimmäistä kertaa ottamaan ripsienpidennykset, mulla ei ollut mitään kokemusta näistä. Olin ihan kirjaimellisesti teillä tuntemattomilla, hukassa. Kaikki tieto mitä sain, niin oli mulle uutta ja samalla hyödyllistä. Multa kun kysyttiin silloin pituutta, että millaiset haluan niin tottakai siinä täysin kokematon ihminen menee vaikeaksi, kun ei tiedä näistä mitään. No, sain kuitenkin sen mitä halusin ja mun toiveita kuunneltiin. Hauskinta oli kyllä oikeesti se, että ennenkuin mun aika oli niin luin kaikenlaisia erilaisia kokemuksia mitä kaikki on käynyt läpi kun ottanut volyymit/klassiset. Miten mennyt? Porukka nukahdellut siellä yms. Koitti mun hetki, otin päiväunet myös. Nyt ymmärrän muita enemmän kuin hyvin, sen aikana oikeesti nukahtaa. :D


Tässä vielä kuva kun volyymit on poistettu. Omat ripset hyvässä kunnossa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5 VINKKIÄ MITEN TUNNISTAA UUPUMUS AJOISSA

Viime aikoina asioiden suorittaminen on tuntunut suorittamiselta ja se nautinto on kadonnut. Sillä välin mun on täytynyt pysähtyä hetkeksi j...